Fel kostym

Givetvis när man beställer på nätet så ska något krångla! Kostymen kom igår men de har skickat fel kavaj. Ringde och pratade med dom och tydligen är den kavajen vi skulle ha och hade beställt numera slut i lager. Såklart!! Byxorna va rätt, men vad ska vi med som till när vi inte har någon kavaj? Kundservice kunde inte se att de skulle komma in nya/fler heller. Så kul jul. Det är bara att returnera hela kalaset och börja om i letandet. 

Fast egentligen ska vi väl inte klaga, det allra mesta har gått rätt smidigt ("ta i trä"), så ett så pass "litet" bakslag ska vi väl kunna hantera. Vi har 10veckor på oss och jag tror jag har hittat en annan kostym som kan funka. Men den kostar en slant så det blir ingen beställning förrän efter löning i såfall. Sen är ser ju inte jag som ska välja och trivas i den, det är ju han. Men jag har iallafall hittat en som jag tycker att han skulle vara väldigt snygg i ^^



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Talis Qualis

Under namnet Talis Qualis (som är latin och betyder ”jag är sådan jag är”) kommer jag att skriva kring mitt och min blivande mans bröllop. Från förlovning fram till den stora dagen. Allt från teman, kläder, färger, hår, mat, tankar, funderingar, ja allt som ingår. Du som vill följa, läsa och kommentera är varmt välkommen att göra detta. Jag kan behöva en och annan att bolla idéer med under resans gång. Välkommen!

RSS 2.0