På agendan

10 dagar kvar.
På dagens agenda står det "hämta ut klänningen hos sömmerskan". Håll alla tummar och tår att den sitter som en smäck och att all sömnad hon gjort på den faktiskt blev bra! Det var ganska mycket som skulle ändras från original så det ska bli väldigt spännande att se hur den blev. Jag minns knappt vad vi kom överens om, allt utom uppläggningen av kjolen blev spontana beslut. Håll också tummarna att inget mer behöver fixas på den utan att detta va det sista.
Jag är dock lite nervös över om den ska passargentligen då jag under påskhelgen lyckats svullna på mig 1,5kilo (!) det är ju orimligt mycket på några dagar så jag får anta att det är en kombo av vätska och onyttighetssvull från helgen som släpper om några dagar. Blir smalmat nu sista 10 dagarna kan jag ju säga. Vill inte se blötfet ut på bröllopet. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Talis Qualis

Under namnet Talis Qualis (som är latin och betyder ”jag är sådan jag är”) kommer jag att skriva kring mitt och min blivande mans bröllop. Från förlovning fram till den stora dagen. Allt från teman, kläder, färger, hår, mat, tankar, funderingar, ja allt som ingår. Du som vill följa, läsa och kommentera är varmt välkommen att göra detta. Jag kan behöva en och annan att bolla idéer med under resans gång. Välkommen!

RSS 2.0