Mat mat mat

Ikväll blir det dejt. Piffa till oss, klä upp oss och och åka till herrgården för att provsmaka två olika menyförslag. Två förrätter, två varmrätter och två efterrätter. Det ska bli så spännande. Vi vet inte alls vad som kommer serveras. Bara att ena menyn kommer ifrån det franska köket (kockarna är fransoser) och andra från svenska närproducerade råvaror. Vad nu detta  innebär. Förhoppningsvis gillar vi något av förslagen iallafall, och om inte annat får kockarna ordna något vi gillar till dagen D. Som för övrigt infaller om ynka en månad. 30 dagar, 4 veckor och 2 dagar kvar. Det börjar verkligen bli nära nu! 

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Talis Qualis

Under namnet Talis Qualis (som är latin och betyder ”jag är sådan jag är”) kommer jag att skriva kring mitt och min blivande mans bröllop. Från förlovning fram till den stora dagen. Allt från teman, kläder, färger, hår, mat, tankar, funderingar, ja allt som ingår. Du som vill följa, läsa och kommentera är varmt välkommen att göra detta. Jag kan behöva en och annan att bolla idéer med under resans gång. Välkommen!

RSS 2.0