Hårprodukter

Mitt hår har blivit väldigt grönt sedan vi flyttat ut på landet och fått egen brunn. Vattnet missfärgar och förströr och jag ser mer och mer hur hemskt håret börjat ser ut. Så nu har jag beställt hem specialschampon som förhoppningsvis ska hjälpa mitt stackars hår att bli blont igen.  Jag har provat askorbinsyra efter Googles alla tips, men nä, skillnaden är knappt märkbar.  Jag vill inte vara grönhårig på bröllopet, så håll tummarna på snabb leverans och bra resultat. Dyrt jäkla skit! Men vad gör man inte för att få vara fin på sin stora dag? 

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Talis Qualis

Under namnet Talis Qualis (som är latin och betyder ”jag är sådan jag är”) kommer jag att skriva kring mitt och min blivande mans bröllop. Från förlovning fram till den stora dagen. Allt från teman, kläder, färger, hår, mat, tankar, funderingar, ja allt som ingår. Du som vill följa, läsa och kommentera är varmt välkommen att göra detta. Jag kan behöva en och annan att bolla idéer med under resans gång. Välkommen!

RSS 2.0