Facebookgrupp

Nu är det bara 18 dagar kvar och jag tänkte att jag skulle göra en Facebook-grupp med alla gäster. En grupp där vi kan lägga in lite praktisk i formation, där gästerna kan ställa eventuella frågor såhär nu när det närmar sig och där vi alla kan dela bilder och videos efteråt. För att liksom få allting samlat på ett och samma ställe. Dessutom kan gästerna se vilka mer som kommer eftersom de allra flesta inte känner varandra. Några har aldrig träffat någon annan ån oss förut och det är tom så att jag inte har träffat alla Roberts gäster innan och han har inte träffat alla mina heller.  Knasigt, men lätt hänt när alla bor utspridda över hela landet. Just nu vill det dock inte alls funka. Men jag hoppas fejan slutar bugga under dagen så vi får ordning på detta.

Jag har skrivit det förut, att allt är både under kontroll och  kaos på samma gång. Just nu är läget under kontroll med den där "att-göra-listan" som jag lyckats beta av så mycket ifrån från ena hållet tycks växa/fyllas på från andra hållet. Vi börjar komma ner på detaljnivå där timmar och minutrar  ska planeras och läggas in i scheman. 

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Talis Qualis

Under namnet Talis Qualis (som är latin och betyder ”jag är sådan jag är”) kommer jag att skriva kring mitt och min blivande mans bröllop. Från förlovning fram till den stora dagen. Allt från teman, kläder, färger, hår, mat, tankar, funderingar, ja allt som ingår. Du som vill följa, läsa och kommentera är varmt välkommen att göra detta. Jag kan behöva en och annan att bolla idéer med under resans gång. Välkommen!

RSS 2.0