Beställningar

Än fler beställningar är lagda, och jag tror till och med att det kan vara de sista. Nu ska bara alla grejer trilla ner i brevlådan och vi ska få tid till att sammanställa/sätta ihop allting. Men det borde gå smidigt. Jag har allt klart i huvudet!

Det som står kvar på listan nu (om jag inte glömt nått) är: 
- Sätta ihop bordsplaceringen så att den är redo att lämnas över till personalen.
- Provaäta en ny meny (första va saboterad och vi blir ersatta <- lång story kort) och vi hoppas att den omgången blir the one. Efterrätten är iallafall klar. 
- Prova klänningen igen för att se om fler justeringar behövs. (Detta först den 23e)
- Prova kostymen med alla tillbehör. 
- Köpa örhängen.
- Plocka ihop allt som ska med till herrgårde.
- Märka upp alla goodiebags och fylla de färdigt. 
- Spara ner fler och bättre bilder på hur jag vill ha sminket och håret. Jag blev inge helt nöjd vid provomgången. 

25 dagar kvar nu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Talis Qualis

Under namnet Talis Qualis (som är latin och betyder ”jag är sådan jag är”) kommer jag att skriva kring mitt och min blivande mans bröllop. Från förlovning fram till den stora dagen. Allt från teman, kläder, färger, hår, mat, tankar, funderingar, ja allt som ingår. Du som vill följa, läsa och kommentera är varmt välkommen att göra detta. Jag kan behöva en och annan att bolla idéer med under resans gång. Välkommen!

RSS 2.0