13 dagar kvar

Dagarna går snabbt nu och jag inser att det är massor att göra efter påsken. 
 På tisdag ska jag träffa en god vän som ska följa med mig till sömmerskan och jag prova klänningen. (Håll tummarna att inga fler ändringar behöver göras)Den är klar och jag är så nyfiken på att få prova den igen. 
Jag hoppas att mitt schampo som ska ta bort det gröna missfärgade i mitt hår ska dimpa ner i brevlådan så att jag hinner få ordning på håret. (Håll tummarna att det funkar!).
Jag ska färdigställa min överraskning till min blivande som jag har jobbat på i några veckor nu. Det känns lite pirrigt men jag vet att han kommer bli glad! 
Vi ska besöka herrgården, gå igenom lite grejer, proväta ny meny och fastställa vigselplats. Egentligen hade vi bestämt vigselplatsen redan men jag har fått för mig att jag kanske vill vara på annan plats i deras trädgård än den tilltänkta. Så det ska vi titta på på torsdag.
Vi ska skriva körscheman för dagen och kvällen. Samt gå igenom vigseln igen. 
Vi ska spika bordsplaceringen. 
Jag ska  hinna göra naglar på salong (tid bokad), men måste bestämma hur jag vill ha det. Beslutsångest på den. 
Vi ska skriva och gå igenom packlistor. 
Vi ska stämma av med alla inblandade så som fotograf, musiker, toastmadame och toastmaster och såklart vigselförrättare. 
Allt under kontroll. 
Glad påsk! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Talis Qualis

Under namnet Talis Qualis (som är latin och betyder ”jag är sådan jag är”) kommer jag att skriva kring mitt och min blivande mans bröllop. Från förlovning fram till den stora dagen. Allt från teman, kläder, färger, hår, mat, tankar, funderingar, ja allt som ingår. Du som vill följa, läsa och kommentera är varmt välkommen att göra detta. Jag kan behöva en och annan att bolla idéer med under resans gång. Välkommen!

RSS 2.0