1 vecka kvar, plan B

Hur kunde tiden gå så snabbt? Det var ju långt kvar till maj. Men icke! Nu är det bara 6 dagar kvar. Sen smäller det! 
 
Vi har iallafall en meny. Hurra! Och under torsdagens möte med herrgården hittade vi också vår plan B då vädret tycks svika oss nästa helg. Det ska vara målning, komma en skvätt regn, vara ynka 10-11grader och BLÅSA (nästan) storm! Det kommer ju inte funka alls. Alla frisyrer kommer paja, gästerna kommer frysa och ingen kommer höra vad varken vigselförrättaren säger eller höra något av musiken. Så, vi har tillsammans med personalen på herrgården hittat en inomhuslösning som vi känner oss rätt nöjda med. Det kommer bli annorlunda och inte som planerat/önskat, men det kommer bli så bra!

Idag bär det av till Eskilstuna för en fika med storebror och hjälpa honom hitta skjorta och slips till bröllopet. Det ska bli himla trevligt! Kanske hittar jag nått mer skoj till bröllopet också...

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Talis Qualis

Under namnet Talis Qualis (som är latin och betyder ”jag är sådan jag är”) kommer jag att skriva kring mitt och min blivande mans bröllop. Från förlovning fram till den stora dagen. Allt från teman, kläder, färger, hår, mat, tankar, funderingar, ja allt som ingår. Du som vill följa, läsa och kommentera är varmt välkommen att göra detta. Jag kan behöva en och annan att bolla idéer med under resans gång. Välkommen!

RSS 2.0