195

Tiden går snabbt och sakta på samma gång. Det är idag 195 dagar kvar och närmast på att-göra-listan är väl egentligen att beställa hem inbjudningskort och förbereda dessa för utskick. Men innan det bör vi få klart gästlistan. Vilken i sig är ett gissel. Folk kommer och går i livet så här gäller det att klura. 

I övrigt så är jag fortfarande på jakt efter tallrikar. Det saknas en hel del fortfarande, mörhoppningsvis så har den närmsta loppisen fått in lite nytt, så jag ska åka förbi där och kika i helgen.

Brudklänning letar jag fortfarande efter. Jag har hittat flera som skulle kunna vara the one, men då jag har jordens beslutsångest (och alltid har haft) så har jag inte vågat köpa eller lägga någon beställning ännu. Samma med skor. Jag är hopplös när det kommer till sånthär. Jag håller mig lugn med att tänka att den ändå är 6månader kvar. 

En annan kul grej dock, som blev klar i veckan är att vi bokat videograf. Inga proffs, men ett par superfuktiga elever som ska ta sig an uppdraget. Det känns väldigt roligt och spännande! Antingen gör de ett kanonjobb (vilket jag tror!!) eller så blir det pannkaka. Men jag är beredd att låta ungdomarna göra sitt bästa och få en chans att utvecklas! Det ska bli jättekul. Många saker börjar falla på plats nu känner jag.

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Talis Qualis

Under namnet Talis Qualis (som är latin och betyder ”jag är sådan jag är”) kommer jag att skriva kring mitt och min blivande mans bröllop. Från förlovning fram till den stora dagen. Allt från teman, kläder, färger, hår, mat, tankar, funderingar, ja allt som ingår. Du som vill följa, läsa och kommentera är varmt välkommen att göra detta. Jag kan behöva en och annan att bolla idéer med under resans gång. Välkommen!

RSS 2.0